Garantia produselor
Garantia produselor vandute prin magazinul online Dascalita
Toate produsele comercializate prin magazinul online Dascalita beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare din Romania la data achizitionarii lor si cu politicile comerciale ale producatorilor. Produsele livrate de catre Vanzator sunt noi, in ambalaj original si provin din surse autorizate de catre fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie care insotesc produsele vandute prin magazinul online Dascalita sunt fie emise de catre producatori in cazul in care acestia au o retea nationala de service, fie de catre importator sau distribuitor, dupa caz.
In cazul in care certificatele de garantie sunt emise de catre producator, produsele reclamate ca fiind defecte in perioada de garantie trebuie trebuiesc prezentate direct la cel mai apropiat centru autorizat de service mentionat in certificatul de garantie. intreaga responsabilitate pentru respectarea garantiei va fi in acest caz preluata de catre centrul de service.
I. Defectiuni acoperite de garantie
Producatorii produselor disponibile in cadrul magazinului online Dascalita garanteaza ca produsele lor sunt conforme specificatiilor atasate, fara probleme datorate utilizarii unor materii prime si materiale de slaba calitate si celor datorate unor probleme si defectiuni aparute in timpul productiei produselor.
II. Defectiuni care nu sunt acoperite de garantie
Abaterile minore fata de specificatiile produselor care nu afecteaza functionarea lor si nu le reduce valoarea nu sunt acoperite de garantie.
Defectiunile aparute in timpul sau din cauza transportului, care nu este de responsabilitatea Vanzatorului sau Producatorului, nu sunt acoperite de garantie. Despagubirea Cumparatorului pentru orice fel de probleme aparute in timpul livrarii produselor vor fi solutionate de catre Cumparator si Transportator.
Defectiunile aparute in perioada de garantie care se datoreaza utilizarii si intretinerii incorecte a produselor de catre Cumparator care nu este in conformitate cu instructiunile de utilizare atasate, depanarii sau modificarii neautorizate a produselor de catre persoane care nu au fost autorizate de catre Producator sau accidentelor de orice fel nu sunt acoperite de garantie.
Uzura normala rezultata din utilizarea repetata a produsului si eventuala decolorare a materialelor ce se datoreaza expunerii prelungite a acestora la lumina directa a soarelui nu sunt acoperite de garantie.
III. Procedura de reparatii in garantie
In cazul in care la produsul cumparat de Dumneavoastra de la magazinul online Dascalita apare o problema sau defectiune acoperita de garantie va trebui sa contactati Vanzatorul in cel mai scurt timp posibil prin formularul de garantie disponibil aici. Magazinul online va lua legatura cu Dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil pentru a stabili data si modalitatea livrarii produsului la sediul Dascalita sau, dupa caz, pentru directionarea Dumneavoastra spre cel mai apropiat service autorizat pentru produsul reclamat.
In cazul in care produsul reclamat trebuie expediat catre service, cheltuielile cu transportul acestuia revin Cumparatorului.
Produsul trebuie curatat inainte de returnarea sa la service.
Produsele defecte vor fi livrate catre service in ambalajul original, impreuna cu documentele insotitoare (factura si certificat de garantie) si toate accesoriile cu care au fost livrate. Produsele livrate catre service fara documentele mai sus mentionate nu vor fi luate in considerare, fiind returnate Cumparatorului fara a fi efectuate reparatii.
Dupa receptionarea produsului reclamat service-ul va constata defectiunea, va determina daca aceasta este acoperita de garantie si va comunica Cumparatorului termenul estimat de rezolvare sau eventualele costuri suplimentare pe care reparatia produsului le implica.
Metoda de baza a rezolvarii garantiilor este repararea produsului. in cazul in care problemele acoperite de garantie nu pot fi remediate prin reparatie, produsul va fi schimbat cu unul identic sau echivalent.
IV. Alte clauze
Termenul de garantie va fi extins in perioada pe care produsul il petrece in service.
Termenul de garantie al pieselor de schimb montate in produs, in timpul reparatiilor va expira odata cu termenul de garantie al produsului.
Garantia este valabila numai pentru cumparatorul original si nu este transmisibila unor terte persoane.